Walentynki w świecie gier

Walentynki w świecie gier
14 lutego, Święto Zakochanych. Niektórzy oprócz tego rzeczywistego świata znaleźli drugie połówki (dla swoich bohaterów) w przeróżnych grach. W dość subiektywnym i niezbyt poważnym wpisie zebrałem postacie które skradły moje serce.


Miranda Lawson - Mass Effect
Wszechświat uniwersum Mass Effect jest pełen obcych istot, z niektórymi Komandor Shepard może wejść w bliższe stosunki. Niebieskoskóra Asari Liara czy zamaskowana Quarianka Tali są tymi obcymi przedstawicielkami płci przeciwnej które oprócz pomocy w pozbywaniu się przeciwników mogą przytulić i pocałować. Ja jednak pośród tej bezkresnej przestrzeni postawiłem na klasykę, nie mam na myśli Ashley-która-powinna-była-zginąć-ale-zgubiłem-save czy psychopatki Jack a bohaterkę której wdzięki użyczyła aktorka Yvonne Strahovski - Miranda Lawson, stworzona przez ojca aby być perfekcyjną pod każdym względem (tego nie można jej odebrać). Wybrałem ją w drugiej części gry oraz kontynuowałem "związek" w trzeciej. Nie mogłem zdradzić tej perfekcyjności.

Quiet - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain 
 
Pod niektórymi względami ostatnia produkcja traktująca o przygodach Big Bossa była zawodem, jednak tym co się byłemu zespołowi Kojimy udało to oddychająca przez skórę zabójczyni Quiet. Nie dość że sprawnie posługuje się karabinem snajperskim, ma niezwykły refleks oraz siłę to potrafi swoim wdziękami odwrócić uwagę przeciwników. A, i nie zamęcza ciągłym gadaniem. Istny ideał. No i te widoki podczas podróży w helikopterze, potrafią odstresować.

Aela Łowczyni - The Elder Scrolls V: Skyrim
 
   Po raz kolejny postawiłem na klasykę. Nie kręcą mnie Argoniańskie pokojówki ani dilerki skoomy Khajiit, o Orczycach czy Elfkach nie wspominając. Aela należy do gildii Towarzyszy, umiejętnie posługuje się bronią białą a jako żona potrafi przygotować nawet smaczne posiłki. Zapomniałem wspomnieć że nie trzeba kupować już psa dla obrony swojej posiadłości, Łowczyni potrafi zamienić się w wilkołaka co skutecznie odstraszy włamywaczy.

Triss Merigold i Yennefer z Vengerbergu - Wiedźmin 3: Dziki Gon
 
 Prawdopodobnie jedna z najtrudniejszych decyzji ostatniej części Wiedźmina, wybór między rudą a czarną. Nie mogłem żadnej pozostawić samotnej i smutnej, postanowiłem więc zaopiekować się obiema. Jakie ogarnęło mnie zdziwienie gdy zaproponowały mały trójkącik... po którym kierowany przeze mnie Geralt został samotnym ojcem. Chciałem tylko żeby obie były szczęśliwe. Koniec końców wyszło nawet dobrze, żadnych wigibasów na wypchanym jednorożcu czy ciągłego obłapiania napalonej nastolatki.

Curie - Fallout 4
Podczas poszukiwań syna i walki z Syntykami jedyny ocalały z Krypty 111 jako wdowiec ma szansę na zbudowanie nowego związku z kilkoma ze swoich towarzyszy. Jednym z nich jest robot medyczny Curie. Związek z latającą kulką? Niezwykły fetysz, jednak wszystko się zmienia gdy medyczka z francuskim akcentem aby zebrać więcej danych zechce stać się człowiekiem. Dzięki przeniesieniu jej osobowości i zdolności z ciała robota do Syntyka otwierają się całkiem nowe możliwości. No co? Chyba to lepszy wybór niż Super Mutant, prawda?

Nie mogło zabraknąć jednej z lepszych gier indie. W miasteczku Pelican rezyduje wiele ciekawych osób z którymi można nawiązać bliższe stosunki. Leah jest artystką która przybyła w poszukiwaniu natchnienia oraz odpoczynku od zgiełku wielkiego miasta. Po zdobyciu jej przyjaźni rozmowami (oraz cotygodniowym wpychaniu prezentów) zyskuje się możliwość nawiązania związku który może zaowocować małżeństwem. Gdyby związek nie wypalił można się z nią rozwieźć, wymazać pamięć i poślubić kogoś innego. A niechciane dzieci zamienić w gołębie i przegonić.

Papyrus - Undertale 
 
Tego chyba nikt się nie spodziewał! Szkielet potwór z podziemi do których spadł główny bohater. Papyrus stara się pochwycić gracza aby stać się członkiem Gwardii Królewskiej. Podczas walki z nim można zaproponować przyjaźń lub.. flirtować. Zaowocuje to późniejszą randką która tak jak cała gra wychodzi poza schematy. Niestety, pomimo wielkiej miłości jaką się do niego pała, Papyrus odrzuca nasze względy a umówił się tylko aby nie robić przykrości. Jaki rodzaj friendzone to jest?!

1 komentarz: